torsdag den 1. august 2013

HVAD SOMMEREN HAR BRAGT, INDTIL NU!

Ja jeg har jo været fraværende her på bloggen og det er sommeren og dens gode vejrs skyld! Har simpelthen nydt at holde sommer med mine drenge :) Men nu er jeg tilbage og her får i nogle glimt af hvad vi har lavet :) 


 Roskilde festival - på tur med lørdags armbånd!
Jeg havde jo været så heldig at min far havde købt en en dags billet til mig, så afsted med mig om 
lørdagen (METALLICA SPILLEDE)!!! :) Det var sådan en hyggelig dag og nød hvert et øjeblik med dejlige mennesker, god musik og ØL! :)


 Elias første gang i ZOO med Morfar
Jeg elsker zoo og det var super sjovt at have Elias med for første gang, han var helt vild med dyrerne og specielt gederne som man jo må rører ved - han er ikke bange af sig så de fik mange klap. Tror faktisk vi endte med at være der i 5 timer - da vi kom hjem sov Elias lige med det samme! :) En super dejlig dag som vi alle vil mindes! :) 


Blandede billeder!
Her er bare lidt glimt fra andre gode dage! :) 

Alt i alt har vi haft en fantastisk sommer indtil nu, vi nyder vejret i fuldedrag og det at være sammen med familie, venner og hinanden!



3 kommentarer:

  1. Det lader til, sommeren har været god ved dig indtil videre. Så fine billeder med så megen glæde.

    SvarSlet
  2. hej jeg har en giveaway kørende på min blog,
    håber du har lyst til at kigge forbi og deltage.

    http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/08/giveaway-2.html

    SvarSlet