tirsdag den 13. august 2013

HALLÅW BLOGGEN

Tiden flyver stadig afsted og har ikke rigtig haft tiden eller lysten til at bruge min sidste ferie tid på at blogge :) Vi har bare rå hygget herhjemme og siden sidst jeg skrev, har jeg fået standby plads på min drømme uddannelse som socialrådgiver!!! Jeg glæder mig vildt til at komme i gang, men siden jeg ikke ved hvornår jeg starter og derfor skal have tiden til at gå i mens jeg venter spændt på at blive optaget - starter jeg imorgen på KVUC hvor jeg tager nogle enkelt fag for at få gang i hjernecellerne igen :) glæder mig til at komme igang igen. Tror aldrig jeg har glædet mig så meget til at gå i skole! Haha

Jeg regner også med at få blogget meget mere nu hvor hverdagen starter igen :) jeg har eftermiddagshold på KVUC så møder først 13.25 og da jeg jo aflevere Elias om morgnen har jeg jo massere tid til bloggen og lektier :)

Billederne er fra de sidste par dage hvor vi har hygget + Christian havde fødselsdag så jeg købte ham en kage hihi :)

Håber alle i skønne bloggere ikke har glemt mig derude, jeg har prøvet at holde mig opdateret hos jer selvom min egen blog har været stille :)


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar