mandag den 27. august 2012

GiveAway nr.2 :)


Nu kan en af jer blive vinderen af denne lotion kaldet Flowerbomb fra Victor & Rolf. 
Jeg bruger selv parfumen - som er min absolutte favorit! Jeg elsker den - derfor syntes jeg at
i skulle få del af den skønne duft :) 

For at deltage: 

1 lod følg min blog via Google friend connect eller bloglovin' her :) 
2 lodder følg min blog via Google friend connect og bloglovin' her :) 
5 lodder følg min blog via Google friend connect og bloglovin' her, derudover skal du linke til min giveaway på din blog eller dele på din facebook :)

Vinderen bliver trukket 9. september! 

xoxo ❤
(ps. glem ikke at stil mig en masse spørgsmål, 
i min spørgerunde her)

23 kommentarer:

  1. deltager gerne men desværre kun med 2 lodder daaaaajeg ikke selv har nogen log øv øv
    venlig hilsen laila

    SvarSlet
  2. Du må også gerne dele på din facebook hvis du har det

    SvarSlet
  3. Jeg deltager med 2 lodder.
    Parfumen er fantastisk og den er velkommen i mit hjem. Jeg er nemlig ved at løbe tør for dufte :-)

    SvarSlet
  4. Ej, jeg kan da få hele 5 lodder.

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med 5 lodder. Følger dig på bloglovin' og Google connect + delt linket på min facebook :-)

    Håber at vinde denne lækre præmie - det er også min ynglingsparfume :-)

    Kig evt. forbi min give away http://katrineguldbaek.blogspot.dk/2012/08/giveaway-monol-ur.html

    SvarSlet
  6. Deltager med 1 lod, følger på bloglovin' :)

    carolinekj2@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Lækker duft præmie-Deltager :) med 2 lodder

    SvarSlet
  8. jeg nupper 5 lodder

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  9. Jeg nupper 5 :)
    Ligger noget op lige med det vunds på min blog!!

    kender ikke duften, men er helt tosset med parfumer :D

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 5 lodder.

    Linket til mit indlæg om din giveaway;

    http://louisececilie.blogspot.dk/p/profil.html

    louise janner // louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg er med på to lodder :-)
    Therese S
    therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Uhhh..Sikke en skøn skøn give-away...Det er i sandhed altid et hit med lidt lækkert
    til kroppen..5 store lodder herfra(Deler på FB) og et par krydsede fingre også selvfølgelig..;O)

    SvarSlet
  13. jeg er med på 5 lodder :)

    rigtig fin blog!

    SvarSlet
  14. jeg er med på 5 lodder :)

    Rigtig fed blog du har! :)

    SvarSlet
  15. Et lod til mig, tak! Og super lækker præmie :)

    Regitze
    reg.engelhardt(a)gmail.com

    SvarSlet
  16. Also I would like sign up for these fine candy.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  17. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    5 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  18. Hej Simone!! jeg vil gerne deltage med 5 lodder. jeg har linket, blevet fast læser og lovet og liket dig, både her og der!! Mh. Lissen
    lissenia.blogspot.dk

    SvarSlet
  19. 2 lodder

    Juliem93@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Deltager med 5 lodder, kan ikke få adgang til min blog fra denne computer, men sætter link til din blog om en halv time :-)

    SvarSlet
  21. Så har jeg tilføjet et link i sidebaren på min blog :-) Deltager med ialt 5 lodder.

    SvarSlet