torsdag den 24. oktober 2013

MIT LIV FORTIDEN I BILLEDER (INSTAGRAM)

Hej blogland. Her får i lige mit liv den sidste tid fra Instagram, nu da jeg lige har lidt til at blogge vil jeg da lige dele de sidste par uger med jer :) Billederne er dog ikke helt i rækkefølge!


1. En hyggelig kaffe tur før skole, hvor vi fandt en sød skraldespand! 2. Kedsomhed før skole. 3. En dejlig Mercenary koncert, med dejlige mennesker! 4. Hygge med Lillebror og Elias. 5. Jeg fandt ud af at efter 4 år var der stadig hul til min piercing, så nu er den sat i igen. 6. Selfies. 7. Mere selfie. 8. Hygge med lillebror, mormor og en dounut. 9. For første gang alene på McD. NAM NAM!


1. Udsigt over søen fra min mormors lejlighed. 2. Selfie. 3. Elias der uden hjælp har bygget Duplo. 4. En hyggelig cafe tur før skole med den skønneste pige. 5. En tur i Dyrehaven. 6. Spiller Pokémon memory (hjemmelavet) med lillebror. 7. Star Wars leggings fordi jeg har bestilt dem og fordi de er awsome! 8. En glad vuggestue dreng! 9. En galning der nægtede at sove og derefter fjollede rundt kun i ble :)


1. Hygge hos min mor og lillebror. 2. Hygge med den dejligste dreng i verden! 3. Elias der er gået kold med numsen vejret. 4. Leopard leggings, i like! 5. Fødselsdags selfie! 6. Elias og jeg med min lillebror til spejder! 7. Elias elsker sine solbriller! 8. Naturel selfie. 9. Elias der bader hos oldemor og han nyder det! :)

Det var lidt herfra fra den sidste tid. Håber i har det godt ude i blogland! 

1 kommentar: