tirsdag den 11. juni 2013

PUT MILK ON IT!

Jeg har en svaghed for børnemorgenmads produkter, jo sødere jo bedre :) Jeg køber det gerne når der er tilbud og spiser som hyggesnack - godt Elias er så lille at han ikke ved hvad det er :)

Idag har jeg fri fordi jeg hjælper Christian med han 24-timers fysik eksamen, super sødt af mit praktik sted at de ville give mig fri til det :) Han har trukket Bølger - Lys & Lyd (gaaaab) men faktisk går det meget godt og vi har næsten skrevet færdigt længe leve C-niveau. Så i mens han sidder og læser det igennem og laver nogle modeller sidder jeg og nyder min fri dag med en dejlig kop te og RIe krispes!!

Imorgen kommer min utrolige sløve Jobcenter vejleder ud på praktikstedet og ser hvordan det går (det var ca en måned siden hun - ifølge reglerne - skulle have kommet) har det fint med hun kommer for de er glade for mig og jeg laver det jeg skal plus ekstra.

Håber i er ude at nyde det dejlige solskinsvejr derude, og ikke sidder at sveder til eksamen - ha' en dejlig tirsdag!

 

2 kommentarer:

  1. mmmmh, jeg elsker også 'børne'morgenmad - især chokopops :)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhm ja - det er også de bedste! :)

      Slet