mandag den 27. maj 2013

WEEKENDEN


Hej søde læsere :) Herhjemme har vi haft en dejlig weekend - fredag da jeg havde fri fra praktik tog jeg ind til byen og drak et par øl med min far og storebror, min fars kæreste kom lidt senere og vi spise burgere på Sporvejen. lørdag tog vi alle tre hjem og spise frokost hos min farmor og farfar, smørebrød så vi var helt runde bagefter - derefter tog vi hjem til min far som bor lige ved siden af næsten hvor vi hyggede og spise bøf med bernaise :) søndag tog jeg til gustjeneste kl.10 i glostrup kirke med min storebror fordi vores mor skulle holde sin anden prædkien, nu er hun snart færdig som præst og er virkelig stolt af hende. Hendes prædkien var rigtig god og rørene :) resten af søndagen slappede vi af og så Riget.

Nu sidder jeg på mit praktik sted og slapper af, mandag er en stille dag hvilket passer mig fint da mandag ikke ligefrem er min ynglings dag! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar