fredag den 22. februar 2013

OH! MY! GOSH!!!

(Her kommer min anmeldelse af alle de lækre produkter jeg har fået tilsendt fra GOSH)


CATCHY EYES MASCARA
Er meget posetiv over denne mascara, den giver god længde og fylde - den er ikke for voldsom og lige hvad jeg leder efter i en mascara til hverdag - den buede børste er rigtig god for den giver automatisk vipperne et buk så jeg ikke behøver bruge en vippe-bukker!  Jeg vil klart anbefale den hvis du kan lide vipper der ikke er for overdrævede og stadig med længde og fylde.

(Billede 1: Uden mascara, 2: med Mascara & 3: For i kan se den buede børste) 


BOOMBASTIC XXL VOLUME MASCARA
Denne mascara er også virkelig god, den giver meget volume og holder hvad den lover i forhold til det - selv ville jeg mere bruge den til en aften i byen - det eneste minus ved den er at hvis man ligger for meget på klumper ens vipper lidt sammen. Men det ændre ikke på at jeg stærkt vil anbefale den hvis man kan lide vipper med meget volume :) 

(1: Uden, 2: Børsten"plastikhår" nemt at arbejde med & 3: Med)


HOLOGRAPHIC HERO NAIL LAQUER
WOW! Den er virkelig flot, er helt vild med glimmer effekten! Jeg var i forvejen vild med lakker fra GOSH og nu er jeg bare endnu mere vild! Den er flot, nem at påfører og tilmeld virkelig holdbar! Jeg har lagt to lag (det gør jeg altid) og en topcoat, allerede da jeg havde lagt første lag dækkede den fuldkommen! Så jeg siger til jer ud og KØB KØB KØB!

(1: Lidt fra & 2: tæt på)

BB CREAM - ALL IN ONE
Den virker rigtig god, den har en fin dække evne til mine behov - jeg har fregner og dem vil jeg gerne have man stadig kan se når jeg har taget foundation på. Farven her er den der hedder 02 Beige. Den er nem at påfører og man behøver ikke bruge så meget for at dække hele ansigtet.

(1: BB Cream, 2-3: For at vise dens effekt min hånd før den er smurt ud og efter)


QUATTRO EYESHADOW
Farven hedder Q 56 Green Vally - Jeg var ikke i tvivl om at den ville være god, jeg syntes farverne er flotte og har før prøvet den bare i andre farver så den var en success som jeg regnede med - & jeg vil stærkt anbefale jer alle at købe øjneskygge fra GOSH.

(1: Åben, 2: Farverne på min hånd)








Det var alle de lækre produkter som GOSH havde sendt mig, jeg er meget positiv over at jeg syntes godt om dem alle! Til sidst vil jeg lige gøre opmærksom på at dette indlæg udelukkende er lavet ud fra mine egne meninger! Håber i kan bruge det til noget :) 

Hvad syntes i om GOSH's produkter?

5 kommentarer:

  1. Jeg har brugt rigtig mange af Goshs produkter, da min far førte dem på sin arbejdsplads (apotek). Jeg har altid følt de var et middelprodukt. Ikke lige så gode som mange af de 'større' (og ikke mindst dyrere) mærker, men niveauer(!) over f.eks. Maybeline og Rimmel. Det er primært deres øjenskygger, jeg er glad for.

    Før i tiden brugte jeg altid deres neglelak, man efter de ændrede designet (runde), har jeg oplevet, de meget hurtigt tørrer ud. Jeg har tre lakker, som alle tørrede ud i løbet af nogle få måneder (den ene var ikke engang taget i brug). De andre lakker (af andre mærker) de stod sammen med var fine. Det ærgrer mig, for jeg synes, de holder længe, før de skaller af i forhold til andre mærker.

    Men alt i alt et middelmærke, der hænger godt sammen med prisen. Bedre end andre mærker på samme prisniveau.

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hej!

    Har du selv kontaktet GOSH og spurgt om de ville sende dig nogle produkter! ELSKER DIN BLOG! :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Ja! du skal bare sende dem en mail :D

      åh. 1000tak <3

      Slet
  3. Fedt! Jeg har nemlig selv en blog! :P

    SvarSlet