onsdag den 6. februar 2013

DEN SORTE MASKE

Så modtog jeg den sorte maske (som alle taler om) Acne Killer, som jeg har fået sponsoreret af luxstyle , for at kunne fortælle jer om den her på bloggen. (Indlægget her omkring den er kun på baggrund af mine tanker og mine meninger omkring produktet)

(Sjove ansigtsudtryk)
1: Masken påført (Christian fik lov at gøre det, hehe) 2: Masken lige før den skulle pilles af 3: Ligeefter jeg havde taget masken af 4: Dette billede er med crem på. 
Først og fremmest vil jeg sige at jeg har været meget spændt på at prøve denne maske, for har både læst meget dårlige ting og meget gode ting fra andre der har prøvet den. Et af de råd jeg har hørt omkring den er at man skal bruge den en gang om ugen i 5 uger for at få det ultimate resultat - så det har jeg tænkt mig og når der er gået 5 uger vil jeg lave et indlæg igen om den. 

Selve masken er meget enkel man smørre den ud i hoved (her var det Christian der gjorde det), så skal den sidde i 30 minutter og der efter pilles af - afslut med en god crem. Lige da jeg fik den på syntes jeg den føltes som alle andre slags masker man påføre men da den begyndte at tørre ind, syntes jeg godt man kunne mærke den var tykkere i det og det blev svært bare at smile :) Da jeg kom til at skulle pille den af var jeg ret spændt fordi jeg har læst andre steder at den skulle gøre ondt at tage af fordi den hiver alle de døde hudceller med af - og ja lidt ondt må jeg da indrømme at det gjorde, det endte med at jeg prøvede at gøre som med et plaster hvor man river hurtigt af også var det faktisk ikke så slemt. 
Da masken var taget af var jeg rød og varm i hovedet - for mig betyder det at masken har haft en effekt - så smurte jeg et tykt lag crem på og nu lidt tid efter er min hud rigtig blød. 

Jeg er posetiv over masken og jeg er spændt på at se om den holder efter jeg har prøvet den i de 5 uger - jeg kan ikke anmelde hvordan den er på bumser da jeg ikke rigtig lider af det, men jeg har en del tør hud her om vinteren og det virker som om den har en god effekt på det - tilgengæld tror jeg ikke jeg vil anbefale at bruge den hvis man har meget sart hud!

Håber i kunne bruge det til noget & det ikke var for langt et indlæg :)
Update: Efter at have prøvet den igen vil jeg give jer et tip om at sørge for at den ligger i et tykt lagt i hele ansigtet, så niver den ikke ligeså meget :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar