onsdag den 16. januar 2013

Ugen indtil nu!

Der har ikke været så meget tid til bloggen, men her får i lige et indlæg om min uge indtil nu :) 

Mandag:
Lavede ikke så meget, havde lidt ondt i ørene så var bare hjemme og hygge med Elias og Christian da han kom hjem fra skole! :) 

Tirsdag:
Mødtes jeg med min mor på hendes studie (Teologi) fordi jeg skulle hjælpe hende med at kopiere og binde hendes speciale pænt ind - vi tog op på min morfars kontor for at gøre det - bagefter gik vi ned og afleverede det sammen. Syntes det er ret vild at få lov at være med til det og det er helt vildt at hun er færdig derinde nu - en af de store glæder ved at have unge forældre er at man får lov til at være med til at se ens forældre blive færdige med sine uddannelser, det er ret stort syntes jeg. Er stolte af dem begge og det betyder meget at kunne dele det med dem.

Vi binder specialet ind :)
Speciale bolsje :) 
Her er en dug som min mormor gav min mor i anledningen af hun havde afleveret specialet - det er en dug min mors Oldemor (Min tipoldemor) startede på at lave i 1920'erne som ikke blev lavet færdigt, så min mormor havde fundet det originale garn og broderet den færdigt til min mor! Jeg syntes det er meget rørende og at den er virkelig fin!
Idag:
Har vi været i ørelægen med Elias fordi han for en måned siden, var der pga. væske i det ene øre, men heldigvis var det væk nu :) Derefter gik vi en tur ind igennem byen, forbi langs søerne, hvor vi drak en kaffe på Den Franske Café og derefter tog bussen resten af vejen hjem. 
Her til aften har vi hygget med film (Skyfall & Hotel Transylvania) - nu ser vi dagens mand og lige om lidt er det ind og ligge i sengen og se Paradise (selvom det ikke rigtig fanger mig i år, men giver det ugen ud) :) Håber i har det godt derude!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar