torsdag den 3. januar 2013

Fordi Christian læser til eksamen fortiden hygger jeg med Elias, så han kan få 
lidt fred. Idag har vi så været i Waterfront shoppingcenter, det er ikke det mest
spændene center, men de havde en H&M & en Matas som jeg har gavekort til
desværre fandt jeg ingenting - plejer ellers altid at kunne finde et eller andet. 
Øv. men jeg fandt en meget sød hverdags-heldragt til Elias! :) 

Er den ikke fin? 
Da vi kom hjem var i Elias faldet i søvn og jeg havde købt en masse forskelligt pålæg
så Christian og jeg kunne spise frokst sammen! HYGGELIGT! :) 

Derudover har jeg fået sat Ikea reolen sat fast til væggen så nu skulle den være børnesikret +
jeg har fået sat hylden op. Det var en værre omgang fordi jeg 1. ikke har noget vaterpas (så måske
er den skæv) 2. Elias blev bange for boremaskinen (så måtte hele tiden holde pause) og 3. fordi jeg ingen skruemaskine har og derfor måtte bruge en masse armkræfter (som jeg ikke har)! 
Men nu er det gjort og det er dejligt! Men i får altså ikke et billede før jeg har fået ryddet op og sat ting i reolen og på hylden - lige nu står der kun det anlæg Elias fik af sin morfar til jul :)

Lækre cupcakes! :) 
Har lige bagt Cup-cakes som jeg sidder og nyder ved siden af en sovende dreng, et tændt tv og bloggen på skærmen. Det har været en skøn dag!

Håber i har haft en skøn dag derude?







2 kommentarer:

  1. Nøøøøøøj hvor ser de gode ud de cupecakes!! :D
    Sender du ikke en med luft post? ;)

    SvarSlet