søndag den 6. januar 2013

Dagen igår: Lammesteg & godt selvskab!

Igår kom min far og hans kæreste på besøg, de havde handlet ind til vi kunne lave lammekølle - så fik jeg prøvet at lave det for første gang - det var virkelig lækkert og far lavede den lækreste sovs (jeg er en sovsegris!) derudover var der ovnbagte rodfrugter :) til dessert fik vi vafler lavet på det vaffeljern som jeg fik i julegave. Det var en super hyggelig aften - men det er det jo altid! :) 
Elias nyder sin morfar! :) 
Far & kat gav os denneher pinjekernekogle, efter 4 uger i stuetemperatur skulle den begynde
at "poppe" så der kommer pinjekerner ud af den - det glæder jeg mig til at se - det bliver sjovt,
lover at opdatere omkring den når der sker noget :)


Idag skal vi bare slappe af og se de film vi har lånt af min far :) 






6 kommentarer:

  1. Elsker bare lam! mums! :D
    og en rigtig fin blog!
    skal vi følges?
    http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ja det smager dejligt! :)
    1000 tak det varmer :)

    Kigger forbi når jeg er på
    computeren. det er lidt besværligt på
    mobilen! :)

    SvarSlet
  3. det her.. det er så smukt skrevet og sat sammen - et komplet indlæg med stemning og personlighed!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh <3
      det var virkelig sødt sagt.
      Det er jeg glad for! :)

      Slet
  4. Ih hvor lyder det bare hyggeligt!
    Og spændende med den der pinjekernekogle,
    det har jeg aldrig set før :D Hihi.

    Og nå ja, jeg er også bare totalt sovsegris, haha. Elsker det :D

    Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er også spændt på når den "popper"
      jeg troede først de gav mig en grankogle, haha!

      Ja sovs er det bedste!

      Slet