fredag den 7. december 2012

Pinterest

Jeg elsker at sidde og kigge rundt på pinterest, der er mange inspirationer over det hele :) 
Så nu har jeg besluttet mig for at dele nogle af dem med jer :)
Magiske krukker, man tager de der knæklys/neon nogle klipper hul i og ned
i krukken - derefter putterman glimmer i, sætter låg på og ryster den :)
Virkelig fint :)
Den her har jeg besluttet mig for at jeg selv må prøve, det er hvor man skær et billede ud af
Peter Pan også ligger det i toppen af sin lampe! Syntes virkelig det er fint, både for voksne og børn
Hvad syntes i om hvis jeg laver indlæg med billeder
fra pinterest? ville i gide flere af dem? 
Hvis i syntes det ville være sjovt , vil jeg
gerne lave med flere billeder end
bare to ! :)

xoxo
Simone





Ingen kommentarer:

Send en kommentar