torsdag den 13. december 2012

Mig mig mig

Jeg hopper med på vognen og stjæler spørgsmålene fra de
skønne piger Malene MygindRikke Claudia & Louise! :) 
(Håber det er okay med jer tøser ❤


Ting som du aldrig tager hjemmefra uden? Mobil pung & nøgler. Yndlings tøjbutik? H&M er helt klart favoritten, men også en masse online butikker! Favorit parfume? Ingen tvivl, Flowerbomb - Victor & Rolf Høje eller flade sko? Elsker begge dele! Er meget høj i forvejen så tit vælger jeg de flade :) Drikker du ofte juice? Nej. Bider du negle? Ja/Nej, prøver at holde op. The eller kaffe? Kaffe! Jeg er lidt afhængig. Går du til sport? Nej. Har du dyr? Nej. Men ønsker mig en Kat eller to. Hvorfor blogger du? Elsker det! Det er hyggeligt og rart! Har du en kæreste? Ja - verdens bedste! Sidste koncert du var til? Hm. kan jeg ikke helt huske, Magtens Korridorer eller Volbeat tror jeg. Yndlings sangerinde? Har ikke nogen bestemt. Yndlings citat? Har to: Man kan hvad man vil! &  Hvis man ikke spørg får man ikke noget at videHar du søskende? Ja, 4. 


Det bedste du ved? Min Familie, kæreste, søn & veninder. Det værste du ved? Løgne. Yndlings årstid? Sommer & Vinter! Hvad kan du bedst lide at lave på en regnvejrsdag? Blive hjemme med min dyne, guf og tv'et. Lys, mørk eller hvid chokolade? Mørk! Hvilket stjernetegn er du? Jomfru. Læser du tit bøger? Ikke så meget som jeg gerne vil. Planlægger du dine outfits? Kun hvis jeg skal noget fint - tror jeg. Det sidste du købte? Julegaver til min familie. En serie du kan se om og om igen? Venner & Desperate Housewifes. Har du nogensinde mødt en kendt? Ja nogle stykker, men mest fordi man har set dem på gaden - den sidste jeg så var Melanie fra for lækker til love. Hahah!


(Det var om lidt om mig) 



4 kommentarer:

  1. Hihi, hvor hyggeligt du også lavede sådan et indlæg - Og selvfølgelig er det helt i orden søde Simone :D Sjovt at læse!

    Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker selv at læse dem :)
      Så tænkte det kunne være sjovt selv at prøve :D

      Slet
  2. Det er helt OK! :D
    Hyggeligt at læse! :)

    SvarSlet