mandag den 10. december 2012

Mandagen!

Dagens outfit :) 

Dagen idag har været meget afslappet - Christian blev hjemme fra skole, så vi har bare hygget os. Først ville Elias ikke sove til middag, men da han så sov, sov han virkelig længe, så vi havde en masse tid til os selv. Om aftenen kom min far han havde taget bøffer med, som vi lavede og hyggede os med noget 
rødvin til :) Det var super hyggeligt! Nu sidder vi ved hver vores computer (Elias sover) og nyder 
stilheden lidt :) Alt i alt har det været en helt fantastisk dag :) 

Der udover har jeg også fået den skammel som jeg vandt i Giveawayen, har ikke fundet 
en plads til den endnu, men skal nok vise jer den når jeg har! :) 

Håber i alle har haft en dejlig mandag!?  
xoxo
Simone



2 kommentarer:

  1. Vildt cute outfit!! :D
    Er vild med dine leggings - elsker leopard!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :)
      Ja også mig - de er fra H&M til 80kr eller sådan noget :)

      Slet