onsdag den 14. november 2012

Home sweet home

Vi har efterhånden boet her i lejligheden i 8 måneder nu - flytningen gik meget stærkt fordi overtagelses datoen blev rykket så vi kunne få lejligheden d.1.marts og jeg fødte den 4.marts! Der var ikke meget jeg kunne hjælpe til med under flytningen så Christian stod for det meste, heldigvis kom hans ven og hjalp så de var faktisk ok hurtige. Ellers kom mine piger og hjalp mig med at prøve at få pakket nogle kasser ud! Det lykkedes os faktisk at have pakket alt ud + børneværelse klar dagen efter! og to dage efter kom min far og hjalp med at sætte lamper op så vi havde lys også nogle ting vi havde der skulle op på væggen! Så på tre dage havde vi en færdig lejlighed - vi gik tidlig i seng vågnede kl.1 og kl.02.10 havde vi også en lille dreng :) Men i mine øjne er lejligheden langt fra færdig, har mange indretnings drømme og ønsker - det skrider langsomt fremad og i starten ville jeg bare gerne have det gjort så hurtigt som muligt, men nu hygger jeg mig faktisk med at tage det hen af vejen. 
Men har et par nye ting jeg vil vise jer :) 

Vi har fået nye køkkenknive det er virkelig rart for de gamle vi 
havde var helt nedslidte & da jeg laver mad hver dag (og elsker det) så
er det rart med noget der virker! Og så fik vi dem på tilbud mener det var 400kr
for hele sættet og det er Raadvad :)

Vi har ikke et særligt stor køkken så der er ikke meget bordplads, derfor 
har vi købt dem her til at have køkken redskaber i og syntes faktisk 
de er meget søde - de kunne lige være der så det var godt - de er fra
IKEA og man kan stadig købe dem (husker ikke pris) 

Til sidst har vi fået et nyt sofabord, det gamle var rigtig ødelagt, dette her
er også fra IKEA og kun til 300kr. Jeg syntes faktisk det er pænt, vi valgte det 
også fordi at det ville have været ærligeligt nu da Elias kaster rundt med ting og sager
hvis han kom til at ødelægge det hvis det havde kostet mange penge :) 

Håber i har det godt derude ❤ 
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar