mandag den 17. september 2012

fredag!

Jeg undskylder jeg ikke lige fik fortalt om min fødselsdag som lovet! 
Men hold da op det var hyggeligt - min far havde inviteret os på madklubben steak, 
hold op hvor var det lækkert! Min far flottede sig og forkælede mig, så vi fik både mad, vin & champagne! Jeg fik også blomster, et par sorte Levi's bukser & en skjorte! :) Det er en aften
der satte et stort mærke i mindebogen ;) Glemte desværre helt at tage billeder, øv øv. 


Derudover har det været en dejlig afslappende weekend :)
Min svigermor var forbi om lørdagen hun havde også købt gave som bestod
af et gavekort til H&M, fire cafe glas & to pakker cigeretter :) Hun gav også
aftensmad var kinagrillen - super sødt af hende!

Håber også i alle har haft en god weekend?
xoxo 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar