lørdag den 28. juli 2012

Sidney Lee!? WTF?!

Må lige dele det her med jer før jeg går i seng, det er for underligt!!

Først opdager jeg at Sidney Lee følger en på Instagram (NEJ TAK) SÅ ser jeg at han følger flere end han har der følger ham (Jeg troede han sagde han var kendt? Haha) MEN SÅ: hvad fuck sker der for hans flip med SS mærker og hagekors balloner?! (troede ikke nogen mennesker var så dumme at de syntes det er sejt, heller ikke ham)!!!

Det er sku for underligt med ham, før havde jeg ikke rigtig noget i mod ham - der skal være plads til alle osv. Men det der nazi noget han har kørende er bare overhovedt IKKE OKAY! Ifølge MIG!! Og jeg tror ikke på han et så dum at han ikke ved hvad det er?!


Nå men sov godt derude, skulle lige ud med mit flip! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar