tirsdag den 5. juni 2012

Fars-, Måneds- & Bagedag! ❤

Idag er det fars dag & selvom Elias ikke lige er stor nok til selv at lave noget til farmand - så fik han en kærlig tanke i form af et kort jeg havde lavet :) Udover det er fars dag har vi måneds dag idag, det er så skønt vi har det helt perfekt! :) Dagen har vi ikke brugt på så meget andet end hygge, vi har handlet, Louise har været forbi også har jeg bagt boller! De blev rigtig lækre, faktisk bryder jeg mig ikke vildt meget om at bage for man får altid dej og mel alle steder, men det er dejligt når det er gjort! ❤


Elias Blev 3 måneder i går & blev også vaccineret, han tog det rigtig fint selvom han var list pylret da vi kom hjem men det klarede vi med en god lang lur også var han frisk igen! Den dejlige dreng, vokser bare derud af han vejer nu 8,8 kg & han er begyndt at prøve at løfte sig op så han kan sidde, selvom det er meget svært for ham endnu. Kan også se i hans mund han er ved at få bisser, vildt han udvikler sig så hurtigt - kan næsten ikke følge med, er så stolt af min lille dreng! ❤



Ps. jeg har sat en boks ind fra fromspring.me hvis
i har lyst til at spørge mig om noget. Så vil jeg
svare der  & hvis der kommer mange spørgsmål
laver jeg et indlæg med det her på bloggen. 
Det er altid sjovt at vide hvad i kunne syntes var 
spændene at vide om mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar