onsdag den 25. april 2012

fotobog+idag

Jeg husker tydeligt da jeg var lille og elskede at kigge i fotoalbums, heldigvis for mig har min mor været god til at tage billeder så tror hun har 10 albums - jeg elsker stadig at kigge i dem, alle de skønne minder der dukker op :)
Så nu har jeg besluttet mig selv at lave fotobøger, jeg sidder lige nu og leger med at gøre det på nettet på Mixbook, hvis jeg følte jeg havde tiden ville jeg lave det som en scrapbook (Jeg elsker at være kreativ) men syntes den hjemmeside virker som et godt alternativ. Men fordi jeg har sat den til at uploade alle mine billeder fra min Iphoto - står der det vil tage laaaang tid, så kan ikke starte helt endnu. 

Ellers har mødregruppen været på besøg idag, det var kun to af dem der kunne idag, men det var super hyggeligt. Lige nu ligger begge mine drenge og tager en lur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar