fredag den 17. februar 2012

Update

Bloggen har stået lidt stille fordi Christian har haft vinterferie så har tilbragt min tid med ham i stedet for computeren ♥ - det er nu heller ikke fordi vi har lavet så meget, vi har brugt det meste af tiden på at lave hans SSO opgave (fedt at det er i vinterferien man skal skrive den, hvad blev der af ordet FERIE?), men vi blev færdige og fik afleveret den til tiden (krydser fingre for den blev god). Udover alt den opgave skrivningen har vi pakket en del kasser ned da vi jo skal flytte 1. marts, jeg glæder mig helt vildt! Det bliver rigtig skønt at indrette vores nye hjem sammen, det er en helt underlig følelse at vide at vi skal starte vores lille familie der, men super skønt at tænke på! (Nu roder der bare en del herhjemme med alle de kasser over det hele) ☺ ☺ 

Nu er der jo heller ikke længe til at vores lille tigerunge skulle komme (Termin 3.Marts), vi er vildt utålmodige og syntes egentlig godt bare han kunne komme ud nu! Han vokser som han skal og er sund og rask. Vi har lånt den sødeste vugge af min moster og fået en lækker ammepude af min mormor - nu tror jeg ikke vi mangler noget (selv om jeg er blevet enig med mig selv om at vi må eje det aktivitetstæppe med Pingu fra legehimlen.dk, det er da bare for sødt! Men det bliver først når der er lommepenge på kortet, hehe)  ☺ 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar