mandag den 21. marts 2011

sol sol - weekend - sol sol

Weekenden startede Fredag hvor jeg havde fri fra skole, JUBIIII! Min skønne kæreste havde besluttet sig for at blive hjemme og hygge med mig, super dejligt! Efter bare at have chillet det meste af dagen, spist morgenboller sammen og bare hygge hygge. Tog vi ud til Fredagsbar på DTU's Diamanten, sammen med Rølle og Franke, det var en lidt blandet aften. Vi var heller ikke så sent hjemme derfra (:

Så vågnede vi op til dejlig solskinsvejr Lørdag morgen, yaay! Derfor besluttede vi os for at gå en dejlig tur, vi tog bussen til Kongens Nytorv, gik en tur ned i Nyhavn hvor vi sad og spiste en pizza i solens dejlige stråler, efter vi havde været der i lidt tid gik vi en tur ned af Langelinje, hånd i hånd [romantisk, mmm], hele vejen ned til den lillehavfrue også hjem af via Østerport station. Da vi kom hjem hyggede vi bare på sofaen med tv, kærlighed og et glas rødvin (: alt i alt en hel vidunderlig dag, med den aller dejligste kæreste i hele verden jeg elsker dig. <3

Søndag endnu en dag med morgenboller, hygge og kærlighed, vi tog endnu en tur i Nyhavn, derefter fælledparken, en lang dejlig tur! Senere gik vi ud igen fordi Christian skulle hente noget hos sin mor, efter vi havde været hos hende tog vi bussen tilbage til Nyhavn hvor vi igen købte noget aftensmad som vi nød i skæret af den dejlige aftensol. Igen hjem i sofaen og hygge indtil sovetid.

Verdens bedste weekend, med verdens bedste kæreste! Christian Hedegaard, JEG ELSKER DIG <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar