mandag den 14. marts 2011

weekend+idag

Endnu en super dejlig weekend bestående af, fredags hygge med kæreste, rødvin og hygge (:
Lørdag dejlig mad bøffer, sovs og kartofler, mmm! Derefter tog vi på Billy Booze med en masse dejlige mennesker, hvor vi drak en masse og gav den gas, senere tog vi på The Rock men der var vi ikke så længe før vi gik hjem (: Sara tog med hjem og sov, så søndag morgenmads hyggede vi (: Så tog Christian og jeg bussen indtil byen og købte all you can eat stegt flæsk med persillesovs, mmm. Der blev vi lige et par kilo federe også bare hjem i sofaen og chille indtil senge tid.

Idag har jeg været til terminsprøve i matematik det var ikke noget at råbe hurra for. Imorgen står den på samfundsfags terminsprøve det er heller ikke sjovt!
Bare en helt almindelig kedelig søndag.


Heldigvis hygger jeg med min super skønne kæreste nu og om lidt vil jeg gå i krig med at lave noget mad (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar