torsdag den 22. august 2013

ANOTHER SCHOOL DAY

 Sådan så jeg ud idag :) Det hele er fra H&M undtagen halskæden den er fra Pilgrim. 
Undskylder kvaliteten men billederne er taget på min ipad :)

Idag har været en stille og rolig dag for mig, efter Elias var afleveret i vuggestue sad jeg bare og slappede af med te, ipad og tv :) Så gjorde jeg mig stille og roligt klar til skolen, idag var det erhvervsøkonomi jeg skulle have - det er faktisk rigtig spændene og jeg er glad nok for det, menneskerne i min klasse er også super søde. Har lidt ondt af de kun fire drenge der går der, haha. Men faktisk syntes jeg både erhvervsøkonomi og fysik er ret nemt og overskueligt, tænker lidt det har noget at gøre med jeg virkelig bare havde brug for at komme i skole, møde nye mennesker og få nye udfordringer. Da jeg jo har fået min standbyplads stresser jeg heller ikke over at skulle have nogle bestemte karakterer eller lign. Hvilket nok gør mig mere rolig i forhold til de andre som knokler helt vildt for at komme på deres drømme uddannelser. 

Håber i har haft en dejlig dag allesammen! :)




4 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare fin ud, lækkert outfit :-)
    Dejligt at høre det går godt i skolen, at folk er søde og fagene overskuelige :-)

    - Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde :)
      Ja det er super Nice :)

      Slet