onsdag den 26. december 2012

Mine juledage

Har jo slet ikke fået blogget i disse dage, men her får i et 
indlæg om alt det vi har hygget med! :)

Lille juleaften:
Hvert år holder min mor pakkeleg lillejuleaften, så
kan vi rigtig få lov til at være grådige med gaver!
Både mig og Christian vandt nogle gaver; Christian vandt en dagbog, et viskelæder med blyantspidser som ligner en svamp og en magisk spare gris. Jeg vandt en krukke, en stjerne og et hjerte til juletræet og en æske med to neglelakker og en mini mascara :) Det er altid super hyggeligt og en af mine ynglings traditioner :)

På vejen hjem da vi ventede på s-toget på klampenborg, lavede Christian et hjerte i sneen til mig - han er så skøn :)

& Elias nød at kører i tog



Juleaften:
Vi havde en helt fantastisk juleaften, med alle dem vi elsker mest omkring os (vi holdt det hos os) - maden var god, min lillebror fik mandelgaven som var lækre ting fra scotland min storebror havde taget med, juletræet var smukt, alle fik skønne gaver (Elias fik bl.a. den kilt han har på, på billedet - hehe) & alle var glade. 

Alt i alt var det en perfekt jul, kunne ikke have ønsket mig noget bedre og Elias nød det i fulde drag! :)

Håber også i alle  havde den bedste jul med alt det der hører med! :)

GLÆDELIG JUL FRA OS!


1. Juledag/antijul:
Vi har en lidt nyere traditon med at vi i juledagene mødes hos min far og bryder alle juletraditioner, spiser Chili & hører LP'er! Det er super hyggeligt, i år var det på 1.Juledag som også er min fars fødselsdag - så det fejrede vi også :) 
Vi gav ham en Led Zeppelin LP som han ikke havde, så nu har han en komplet samling.

Det var virkelig hyggeligt, og far var så sød at give os en goodiebag med hjem, med alt den lækre mad der ikke var spist :) 

Super hyggelig aften! :)




2. Juledag/idag:
Idag har vi været hos min mormor til julefrokost 
det var også rigtig hyggeligt! :) Det er det hvert år! 

Elias legede med min kusine Sne :) 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar