onsdag den 29. august 2012

igår :)

I går var en rigtig dejlig dag, jeg startede med at bytte nogle ting og var også lige forbi Illum hvor denne smarte neglelakfjerne kom med hjem:


Senere mødtes jeg med min far vi tog på Klaptræet. Da christian havde fri kom han hen til os så tog vi på Sporvejen og fik os en lækker burger :) 


Da vi havde sagt farvel til min far tog vi op til min mor og lillebror, der var min storebror også fordi vi skulle tage et billede med os alle sammen på som min mormor har fået i fødselsdags gave, det var rigtig hyggeligt og det blev nogle skøre billeder :)


Efter en lang og hyggelig dag kom vi endeligt hjem alle tre. 
Kom lige hjem i tide til at kunne se Mig & Min Mor og De Unge Mødre
men da det var tid til Fristet måtte jeg se det inde i sengen da jeg var så træt. 
Jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om det nye fristet, jeg har en ide om at det er nøje
planlagt og det derfor ikke er så slemt som de udstiller det med mange af tingene, fx. med den 
familie de kunne give et nyt hjem, jeg tror ikke de har fået avide de havde en mulighed for at få et
nyt hjem, tror kun de ville få det af vide hvis det skete. Men hvad ved jeg det er bare tanker.

Før jeg gik i seng lavede jeg også lige negle:


Håber i alle også har haft en god dag!
xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar