tirsdag den 10. juli 2012

"Say yes to the dress" :)


Elias valgte idag at vågne kl.7 i morges & bare være sur, der var virkelig intet der hjalp - 3 kopper kaffe senere faldt han endeligt i søvn - i mens han sov så jeg lige (med min 4 kop kaffe) et program på TLC der hedder Say yes, to the dress. Ved ikke om i kender det? Men det er et brudekjole program - hvor man ser forskellige typer brude vælge deres kjole :) Det har fået mig til at tænke på hvordan min drømme kjole ville se ud - har aldrig rigtig haft den der lillepige drøm om et prinsesse bryllup ikke andet end jeg ved det skal være en præst der vier mig :) Det kan godt være jeg bare har bryllups feber fordi jeg har fundet manden i mit liv! ❤

Jeg har kigget lidt på nettet & fundet tre kjoler jeg syntes er flotte: 


Alle tre er af en designer der hedder Pnina Tornai, hun er også meget med i Say yes, to the dress. De her to er forskellige stile den ene er havfrue formet & den anden mere balkjole - dette er også en af mine tanker omkring brudekjoler, skal man have en stor balkjole eller en tætsiddende havfrue? 
Hvad syntes i? :) 


Den sidste her som er af samme designer er indtil videre min absolut favorit, kan godt lide den er tæt siddende men samtidig har lidt fylde i bunden :) 

Ser frem til den dag Christian sætter sig på knæ og frier
til mig, men føler ingen hast for jeg har jo fundet den mand
jeg skal være sammen med resten af livet, så det med at få det
på papir & en ring på fingeren er bare en ekstra bonus ❤

Har  i selv en drømme kjole og et drømme bryllup? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar