torsdag den 10. oktober 2013

HEJ BLOG VERDEN

Jeg vil lige opdatere jer omkring mit liv lige for tiden.
Der sker en masse ting i mit personlige liv, jeg har ikke lyst til at gå i detaljer - men det hele bunder i C's og mit brud. Lige nu bruger jeg alt min energi på Elias og på at få hverdagen til at køre normalt. Elias har det super godt både når han er sammen med mig og i sin vuggestue :) Vi nyder hinanden ❤ Jeg selv har det også fint jeg har en dejlig familie og nogle skønne venner/veninder som altid lytter hvis jeg har brug for det. Jeg er heller ikke ked af det eller deprimeret, bare lidt træt mentalt - for selvom man ønsker at et brud kan gå stille og roligt uden problemer, så fungere det (desværre) ikke altid sådan. Men jeg har også lært en hel masse af det - hvilket på sin vis jo er positivt nok :) Ellers tager jeg én dag af gangen og nyder alt den kærlighed Elias giver mig.

Jeg er ked af bloggen er så stille, men den er ikke prioriteret så højt for tiden - men jeg følger med hos alle jer andre skønne bloggerer 

Her i weekenden skal Elias være hos C, det er anden gang han har ham i en weekend - de hygger sig rigtigt. For mig betyder det at jeg i morgen skal til kulturnat med min mor & lillebror, vi skal i zoo og det glæder jeg mig meget til :) Derudover skal jeg lørdag se en gammel veninde og hygge med hende, det bliver også virkelig hyggeligt! 

Håber i har det godt derude i blogland? ❤ 

2 kommentarer:

  1. Styr på det 'virkelige' liv er altid vigtigere end det virtuelle. Jeg håber, du har det godt, og at hverdagen snart falder i hak igen!

    SvarSlet